سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هند برای جلب تولیدکنندگان جهانی از برنامه تشویقی 1.46 trn Rs رون

 

 

 

 

جذب سرمایه گذاری برای دولت نخست وزیر نارندرا مودی برای احیای اقتصاد کلیدی است 

نیرما کالا سایتارامان ، وزیر دارایی هند گفت ، هند یک برنامه تشویقی به ارزش 1.46 تریلیون روپیه (20 میلیارد دلار) برای جذب شرکت ها برای راه اندازی تولید     در کشور آسیای جنوبی تصویب کرد .

وی پس از جلسه هیئت وزیران در روز چهارشنبه گفت ، دولت انگیزه های مرتبط با تولید را به 10 بخش از جمله خودروسازان ، پانل های خورشیدی و سازندگان فولاد های ویژه در طی یک دوره 5 ساله ارائه خواهد کردواحدهای نساجی ، کارخانه های فرآوری مواد غذایی و سازندگان تخصصی محصولات دارویی نیز مشمول این طرح تشویقی هستند.



سایتارامان گفت: "این چیزی است که بلافاصله انگیزه بیشتری به تولید می بخشد."

وی افزود: این طرح به هند کمک می کند تا به یک قطب تولید جهانی تبدیل شود این برنامه تشویقی که توسط نهاد برنامه ریزی سیاست های کشور Niti Aayog مطرح شده است ، از الگوی برنامه ای که اوایل سال جاری برای جلب مشاغل از چین اجرا شده استفاده می کند.

بعد از اینکه هند پیشنهاد پرداخت مبلغی معادل 4? -6? از فروش فزاینده آنها را طی 5 سال آینده ، حدود بیست شرکت از جمله شرکت سامسونگ الکترونیک و شرکت صنایع دقیق هون های وعده داده اند 1.5 میلیارد دلار برای راه اندازی کارخانه های تلفن همراه نیز در نظر گرفته است.

جذب سرمایه گذاری برای دولت نخست وزیر نارندرا مودی برای احیای اقتصادی که عمیق ترین انقباض سالانه خود را در این سال مالی احیا می کند کلیدی است.


دولت وی قبلاً مالیات شرکتها را به کمترین میزان در آسیا کاهش داده ، قوانین ورشکستگی را اصلاح و مقررات سرمایه گذاری مستقیم خارجی را برای بهبود سهولت تجارت کاهش داده استمودی هدف خود را برای افزایش سهم تولید در اقتصاد از 25? تا حدود 16? ، در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه به اصطلاح "سازندگی در هند" تعیین کرد.

مشاهئه آخرین اخبار و رویدادهای صنعت موثر بر قیمت ورق استیل را می توانید در وبسایت زیر ببینید.